HTML  

مدیریت تشریفات و مراسم در هتل

                                                                             کد دوره 114

جایگاه شغلی: مدیران هتل ها , مدیران داخلی هتل , مدیران تشریفات و غذا و نوشابه در هتل ها , دانشجویان گردشگری و هتلداری , مدیران روابط عمومی , خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها , مدیران داخلی رستوران , مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران  موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس , پیمانکاران مرتبط , مدیران اجرایی و سوپروایزرها و تمامی دیگر علاقه مندان.

هدف دوره : آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران , تالارهای پذیرایی , موسسات  برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ,  بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی , چگونگی قراردادهای پیمانی ,  قوانین ومقررات جاری مواد غذایی , مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل , کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها. 

محتوای دوره :
1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص Special events 
2- انواع مراسم خاص

3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم
4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم

 5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم
6- طراحی مکان برگزاری مراسم

7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم
8
- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.
9- سیستم های ارتباطی در مراسم.
10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.
11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.
12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)
13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.
14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم
15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.
16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.
17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.
18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان
19-تهیه و اهدای جوایز.
20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.
21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.
22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.
23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.
24-استقبال و بدرقه میهمانان مهم.

کارگاه آموزشی  یا کارورزی : دارد  

الزامات یا پیش نیازها: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط . 

توصیه ها : داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .

طول مدت دوره: حدود یک ماه معادل 62 ساعت آموزشی. 

نوع گواهی نامه صادره:  سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری . 

ساعات برگزاری کلاسها : 16:00 الی 19:30  ,  09:00 الی 12:00  دو روز در هفته 

محل برگزاری کلاسها : در محل موسسه به آدرس خیابان کریمخان زند , تقاطع سپهبد قرنی , جنب بانک تجارت , شماره196 , طبقه سوم شرقی موسسه هورریزان. 

میزان شهریه: جهت اطلاع از هزینه شهریه دوره مدیریت تشریفات و مراسم در هتل   اینجا را کلیک فرمایید..

نحوه پرداخت : نقدا" در زمان ثبت نام .