HTML  

مدیریت تشریفات و مراسم در هتل

                                                                                              کد دوره 114

جایگاه شغلی: مدیران هتل ها ؛ مدیران داخلی هتل ؛ مدیران تشریفات و غذا و نوشابه در هتل ها ؛ دانشجویان گردشگری و هتلداری ؛ مدیران روابط عمومی؛ خدمات و تشریفات اداری در سازمان ها و شرکت ها ؛ مدیران داخلی رستوران ؛ مدیران تالارهای پذیرایی ومدیران  موسسات برگزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس ؛ پیمانکاران مرتبط ؛ مدیران اجرایی و سوپروایزرها ؛و تمامی دیگر علاقه مندان.

هدف دوره : آشنایی دست اندرکاران وعلاقه مندان به راه اندازی ومدیریت رستوران ؛ تالارهای پذیرایی ؛ موسسات  برگزاری ضیافتهای خصوصی و مجالس و پیمانکاران ؛  بر گزاری ضیافتهای خصوصی ومجالس و پیمانکاران با اصول بنیادین خدمات پذیرایی ؛ چگونگی قراردادهای پیمانی ؛  قوانین ومقررات جاری مواد غذایی ؛ مسائل مربوط به کیفیت خدمات و کیفیت موادغذایی در تمامی مراحل ؛ کسب اطلاعات درمورد پخت وآشپزی به منظور ایجاد کنترلهای لازم آشنایی نسبی با مدیریت آشپزخانه برنامه ریزی های شغلی تهیه منو و مسائل مربوط به اموراجرایی برگذاری ها الزامات وتوانمندی ها. 

محتوای دوره :
1- آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص Special events 
2- انواع مراسم خاص

3- بازاریابی و رقابت در برگزاری مراسم
4- هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم

 5- تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم
6- طراحی مکان برگزاری مراسم

7- امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم
8
- مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم.
9- سیستم های ارتباطی در مراسم.
10- طراحی دکور و صحنه در مراسم.
11- نحوه چیدمان صندلی در مراسم.
12-ارائه خدمات به افراد با نیازمندی های خاص( معلولین)
13-پارکینگ اتومبیل ها در مراسم.
14-محل و چگونگی ورود و خروج میهمانان در مراسم
15-طراحی مکان ارائه اطلاعات به میهمانان.
16-صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان.
17-پذیرش و ثبت نام میهمانان.
18-سیستم حمل و نقل وسایل؛تجهیزات و میهمانان
19-تهیه و اهدای جوایز.
20-سبزی آرایی ومیوه آرایی.
21-ایمنی؛امنیت و شرایط اضطراری.
22-پذیرایی غذا و نوشابه در مراسم.
23-اختتامیه و جمع آوری محل برگزاری مراسم.
24-استقبال و بدرقهمیهمانان مهم.

کارگاه آموزشی  یا کارورزی : دارد  

الزامات یا پیش نیازها: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و سابقه کار مرتبط . 

توصیه ها : داشتن روحیه میهمان نوازی و خوشرویی ؛ علاقه به مشاغل خدماتی و صبر و تحمل چرا که مهمان مسئولیتی در قبال خستگی ناشی از کار شما ندارد .

طول مدت دوره: حدود یک ماه معادل 62 ساعت آموزشی. 

نوع گواهی نامه صادره:  سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری . 

ساعات برگزاری کلاسها : 16:00 الی 19:30  ؛  09:00 الی 12:00  دو روز در هفته 

محل برگزاری کلاسها : در محل موسسه به آدرس خیابان کریمخان زند ؛ تقاطع سپهبد قرنی ؛ جنب بانک تجارت ؛ شماره196 ؛ طبقه سوم شرقی موسسه هورریزان. 

میزان شهریه: 4/500/000  ريال .

نحوه پرداخت : نقدا" در زمان ثبت نام .