آموزش مدیریت پذیرایی و میزبانی غذا و نوشیدنی در هتل
کد دوره 112
جایگاه شغلی : اشتغال در هتل , رستورانها و تالارها به عنوان میزبان , سرمیزبان و پس از کسب تبحر و تسلط کاری و طی دوره های تکمیلی سمت مدیر تشریفات در هتلها , رستورانها , سازمانها , ارگانها و نهادهای دولتی وخصوصی .
هدف دوره : آشنایی فراگیران با هر یک از بخشهای مختلف رده های مشاغل پذیرایی و میزبانی رستورانها و دیگر واحدهای پذیرایی , آشنایی با روشهای مختلف پذیرایی و وظایف مدیران تشریفات , ایجاد همخوانی و تشریح و تفهیم وظایف اختصاصی میزبانان با توجه به سیستم کاری محل خدمت , انتظارات و الزامات مورد در خواست سازمان مطبوع , برنامه ریزی پرسنلی .
محتوای دوره :
1- تاریخچه رستوران و پذیرایی و وظایف میزبان.
2- بخش غذا و نوشابه در هتل.
3-مهارت های فردی و ارتباطی.
4- روشهای سرویس دهی.
5- آشنایی عمومی با منو و رسپی غذاهای گوناگون و نوشیدنیها.
6- وسایل و لوازم پذیرایی و مصرف غذا
7- چیدمان میز
8- ایمنی ؛ بهداشت و پیشگیری از حوادث
9- مهارت های میهمانداری.
10- آشنایی با محیط رستوران.
کارگاه آموزشی یا کارورزی : دارد
الزامات یا پیش نیازها : دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی , علاقه مندی به مشاغل خدماتی و پذیرایی , خوشرویی و اعتماد به نفس , دارا بودن خلاقیت و ابتکار عمل , برخورداری از سلامت جسمی و روحی , روحیه خستگی ناپذیر , دارا بودن تناسب اندام و مشخصات فیزیکی قابل قبول , دارا بودن میزان تحصیلات مناسب جهت تصدی هر یک از سمتهای مرتبط .
توصیه ها : شاغلین این بخش در ارتباط مستقیم با میهمانان هستند پس لبخند دائمی باید جزء لاینفک چهره باشد .
طول مدت دوره : دو ماه
نوع گواهی نامه صادره : گواهی نامه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری
ساعات برگزاری کلاسها : 16:30 تا 18:30 روزهاي پنجشنبه از ساعت 09:00 تا 17:00.
محل برگزاری کلاسها : در محل موسسه
میزان شهریه دوره : جهت اطلاع از هزینه دره آموزش مدیریت پذیرایی و میزبانی غذا و نوشیدنی در هتل اینجا را کلیک فرمایید.:
نحوه پرداخت : به صورت یکجا در زمان ثبت نام.